Proteus

september 30th, 2010

Har GET begynt md EXTRA god service, eller er dette noe som og andre selskaper har?

av Eddie39   Lagret under: Uncategorized          

Jeg har både tv og nett-tjenester fra GET. Som alle disse kabelselskapene, er vi vant med å måtte vente når vi ringer inn for å klage eller å rapportere feil.

GET synes å ha blitt bedre og bedre i sin service den siste tiden. Men jeg ble allikevel overrasket da jeg ringte inn idag, og fikk følgende “beskjed”:

“Vi har registrert fra ditt telefonnummer at du er kunde av oss. Vent så vil du bli satt over til en kundeveileder”. Og det “merkelige” hendte: Jeg BLE det, nesten med en gang.

Så denne lille hendelsen at de prioriterer sine kunder FØRST(?) ved telefonhenvendelser, er for meg helt nytt.

En meget behagelig overraskelse, selvfølgelig og all ære til GET. Er dette noe som BARE GET har,eller har andre og opplevd Å PLUTESLIG faktisk å komme igjennom til de selskapet du ringer til?

Egentlig er dette jo noe som alle selskaper burde bruke, en form for identifikasjon av den som ringer basert på telefonnummeret personen ringer fra. Og en av grunnene til at jeg helst ringer, selv om det er dyrere, er at jeg vil SNAKKE med den som skal være “problemløseren”. Å gå inn på nettet, eller å sende en mail er noe jeg bare gjør i nødsfall.  Så en takk til GET for god service til sine kunder.

Tips oss hvis dette innlegget er upassende

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer så langt.

RSS-strøm med kommentarer til dette innlegget.Tilbakesporings-URL

Beklager, men kommentarskjemaet er nå lukket.

Tips oss hvis denne bloggen er upassende

Denne bloggen blir ikke forhåndsredigert av VG Nett. Bloggens eier står ansvarlig for alt innhold.
Ingenting varer evig og nå er vi dessverre ved veis ende. VGB er lagt ned og vil ikke komme tilbake.
VG Blogg var en tjeneste levert av VG Multimedia AS. Henvendelser rettes til: Magne Antonsen
Ansvarlig redaktør/Administrerende direktør: Torry Pedersen
Redaktør digitalt Espen Egil Hansen. Redaktør avis: Helje Solberg. Politisk redaktør Hanne Skartveit
Digital direktør: Jo Christian Oterhals. Sentralbord VG: 22 00 00 00